immagineimmagine

Enter

Do you already have a Trenord account?

immagine
immagine
immagine

LOST PROPERTIES

Have you lost something?

If you have lost something on the train or at the station platforms, you ca call the Trenord Contact Center   

 

Call the Contact Center: 02-72494949

 

Where can I get back what I lost, if it's found?

You can contact the staff of the My Link Points at the Milan Cadorna or Milan Porta Garibaldi stations. The things found and never claimed are kept in storage for 5 days in the My Link Points.

 

 Find the nearest My Link Point

 

What happens after 5 days?

After 5 days, the objects found are delivered to the Lost and Found Office of the Comune di Milano, in via Friuli, 30.

 

Contact the Office

immagine

If an object is found on the train or at the station and is returned to a My Link Point, our operators register it in the database and keep it in custody for 5 days.

Questa risposta ti è stata utile?

Se questa risposta non è stata sufficientemente chiara o completa, o se necessiti di maggiori informazioni, ti invitiamo a scriverci direttamente attraverso la pagina Contatti.

Grazie per il tuo feedback. Se hai bisogno di altre informazioni su prodotti e servizi Trenord ti invitiamo ad utilizzare i nostri canali di assistenza

The Lost Property Office is responsible for cataloging and storing the objects found on board the trains or in the stations and delivered to it, for 5 days.

Questa risposta ti è stata utile?

Se questa risposta non è stata sufficientemente chiara o completa, o se necessiti di maggiori informazioni, ti invitiamo a scriverci direttamente attraverso la pagina Contatti.

Grazie per il tuo feedback. Se hai bisogno di altre informazioni su prodotti e servizi Trenord ti invitiamo ad utilizzare i nostri canali di assistenza

If you have found an item, deliver it to a My Link Point, at the ticket office or to the Railway Police, trying to indicate where and when you found it. The operators, if possible, will contact the owner, or keep the object in storage, for 5 days, after which they will deliver it to the Lost Property Office of the Municipality of Milan

Questa risposta ti è stata utile?

Se questa risposta non è stata sufficientemente chiara o completa, o se necessiti di maggiori informazioni, ti invitiamo a scriverci direttamente attraverso la pagina Contatti.

Grazie per il tuo feedback. Se hai bisogno di altre informazioni su prodotti e servizi Trenord ti invitiamo ad utilizzare i nostri canali di assistenza