Tickets

ROUTES AND TIMETABLES

News

Benefits

Assistance

Gite in Treno - Train trips

Enter

Do you already have a Trenord account?

Customers with Disabilities

Write or call us to contact our dedicated assistance or to report any critical issues relating to travel on the train or in the station environments. We're at your service.

DO YOU NEED ASSISTANCE FOR YOUR TRIP?

To better organize assistance, communicate your needs at least 48 hours before departure, at free toll number 800.210.955  (active every day from 8.15 to 19.45).

ATTENTION: In the absence of prior communication, by promptly informing the station staff or staff on board the train, every reasonable effort will be made to provide the necessary assistance for the journey to the disabled person or person with reduced mobility, in compliance with the provisions by the EC Regulation n. 1371/2007.

Or write online

Claimant details

WHY ARE YOU GETTING IN TOUCH?

YOUR REQUEST

0/2000

I declare that I have read the personal data processing policy and I give permission to process my personal data.

Open and read the information about our personal data policy, then authorize



Verify and fill in all the obligatory fields to send your message

Invia
Assisted travel

Call the toll-free number 800.210.955 and we will do everything possible to make you reach your destination safely

Questa risposta ti è stata utile?

Se questa risposta non è stata sufficientemente chiara o completa, o se necessiti di maggiori informazioni, ti invitiamo a scriverci direttamente attraverso la pagina Contatti.

Grazie per il tuo feedback. Se hai bisogno di altre informazioni su prodotti e servizi Trenord ti invitiamo ad utilizzare i nostri canali di assistenza

The FerrovieNord and RFI networks provide a multitude of stations accessible to people with disabilities.

In the following document it is possible to view the accessible stations and their characteristics and specifications.

 

 

Accessibility to stations and services for people with disabilities (125kb)

Questa risposta ti è stata utile?

Se questa risposta non è stata sufficientemente chiara o completa, o se necessiti di maggiori informazioni, ti invitiamo a scriverci direttamente attraverso la pagina Contatti.

Grazie per il tuo feedback. Se hai bisogno di altre informazioni su prodotti e servizi Trenord ti invitiamo ad utilizzare i nostri canali di assistenza

[Translate to ENG:]