This website or third-party tools used by this site use cookies necessary for its operation and useful for the purposes illustrated in the cookie policy. If you want to know more click here.
Customers with Disabilities
Write or call us to contact our dedicated assistance or to report any critical issues relating to travel on the train or in the station environments. We're at your service.
DO YOU NEED ASSISTANCE FOR YOUR TRIP?
To better organize assistance, communicate your needs at least 48 hours before departure, at free toll number 800.210.955 (active every day from 8.15 to 19.45).
ATTENTION: In the absence of prior communication, by promptly informing the station staff or staff on board the train, every reasonable effort will be made to provide the necessary assistance for the journey to the disabled person or person with reduced mobility, in compliance with the provisions by the EC Regulation n. 1371/2007.
Or write online

Claimant details

FAQ
Call the toll-free number 800.210.955 and we will do everything possible to make you reach your destination safely
Questa risposta ti è stata utile?
Se questa risposta non è stata sufficientemente chiara o completa, o se necessiti di maggiori informazioni, ti invitiamo a scriverci direttamente attraverso la pagina Contatti.
Grazie per il tuo feedback. Se hai bisogno di altre informazioni su prodotti e servizi Trenord ti invitiamo ad utilizzare i nostri canali di assistenza
The FerrovieNord and RFI networks provide a multitude of stations accessible to people with disabilities.
In the following document it is possible to view the accessible stations and their characteristics and specifications.
Accessibility to stations and services for people with disabilities (125kb)
Questa risposta ti è stata utile?
Se questa risposta non è stata sufficientemente chiara o completa, o se necessiti di maggiori informazioni, ti invitiamo a scriverci direttamente attraverso la pagina Contatti.
Grazie per il tuo feedback. Se hai bisogno di altre informazioni su prodotti e servizi Trenord ti invitiamo ad utilizzare i nostri canali di assistenza
[Translate to ENG:]